דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנסת ה18 

מאת    [ 06/04/2009 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 2975 פעמים ]

הכנסת ה 18


בשעה טובה ומוצלחת קמה ממשלת נתניהו, ב: 31.3.2009. שנה שעברה, בתוכנית טלוויזיונית אמרתי שביבי ינצח, אבל גם, שבמפת ישראל רואים בחירות חדשות תוך שנה וחצי. אבל, עכשיו שיש לנו ממשלה, בוא נראה האם באמת?
בניתוח נומרולוגי התאריך מתחבר ל: 18=9. מעניין שזה גם הממשלה ה 18=9. מספר 9 נשלט על ידי כוכב מארס, ומארס במיתולוגיה היה אל המלחמות. 9 מסמל גם מרחבים, ראיית הדברים מלמעלה, סוג של אהבה אוניוורסלית ועשייה למען הכלל.
יום הלידה של הממשלה, 31= 4. מס' 4 נשלט על ידי אוראנוס, שליט מזל דלי, השונה ואקסצנטרי של הגלגל. אוראנוס תמיד יעשה הכול בצורה לא צפויה, שונה מכל אחד אחר.
חודש הלידה הוא 3 ומספר זה נשלט על ידי יופיטר, מזל קשת. הקשתים מאופיינים על ידי אופטימיות מתמדת, סומכים על הגורל ותמיד נופלים על הרגליים. קשתים חייבים חופש פעולה, מרחבים, רואים לתווך רחוק. קשתים מתעלמים מפרטים ולא מתעסקים ב" קטנות".
השנתון, 2009= 11. מספר נעלה של מזל דלי, שוב יש לנו כאן מספר מיוחד ושונה, כמו יום הלידה, שנשלט על ידי שליט דלי, אוראנוס.
המספרים הללו עד כאן מעולים להתחלות חדשות. רק שתי אפסים מדאיגים אותי, כי ה 0 מסמל את פלוטו, וכוכב זה קשה, גורלי וטוטלי.

במפת הממשלה המצורפת נוכל לראות איפה הכוכבים הנ"ל נמצאים:( כדי לראות את המפה כנסו ל: http://www.astroworld.co.il/default.asp?iID=KMMFD
כולנו ראינו את התרחבות הממשלה, 30 שרים עד היום... המפה מאשרת את זה עם אופק בקשת. אין מזל אחר שהיה מתאים יותר כאופק למפת הממשלה ! לקשת יש אופקים רחבים, רואה לרחוק, עושה הכל בגדול. שליט האופק, יופיטר נמצא צמוד לנפטון בבית 3 וזה מיקום מעניין ביותר. בית שלוש אחראי לתקשורת... אוי התקשורת הזאת, האם תיתן לנתניהו חסד של 1000 יום?

פתאום אני נזכרת בסיפורי אלף לילה ולילה.... היו היה פעם סולתן שתפס את אשתו בבגידה. מיד הורה להוציא אותה להורג לאחר מכן כל לילה הביאו לו אישה אחרת, שהוצאה להורג למחרת. עד שהגיעה תורה של שחרזדה. היא הייתה יפה ופיקחית. בערב, כשהמלך קרא לה היא התחילה לספר סיפור אך כשעלה השחר היא השתתקה ולא סיימה את הסיפור. המלך היה כל כך סקרן שהשאיר אותה בחיים כדי לשמוע את המשך הסיפור. כך שחרזדה שרדה והסולטן התאהב בא .הם חיו באושר ועושר עד היום הזה.....
האם הממשלה הזאת תזכה מהתקשורת ל 1000 ימי חסד, כמו ששחרזדה זכתה בעזרת סיפוריה, ושרדה...??? . סיפורים נשמע, להטוטים יהיו, אך כל זה למען הצלחת כולנו.
שותף אחר, או אנטי שותף, שאני לא אומר האויב, האופוזיציה, מופיע בבית 7, מול האופק של המפה. מוזר ביותר למצוא שם את הירח, שמסמל אישה, אולי ציפי?? אבל הירח הזה מאוד מאוד מעורב בכל מה שהממשלה תעשה, רואים את זה לפי שלל הזויות שקושרות את הירח, כמעת לכל הכוכבים. במיוחד זוית הרמונית בין יופיטר, שליט האופק לירח.
לכן ציפי תהיה יותר כשותפה למהלכים חשובים, מאשר יריבה.
עוד קוריוז בממשלה החדשה, הוא העדר שר בריאות. אך רק עד שמסתכלים במפה. בית 6, בית הבריאות נמצא במזל שור. ונוס, שליטת שור, נמצאת בנסיגה. אני בטוחה שכאשר ונוס תתיישר,ב18.4, ימצא גם שר לענייני בריאות.

הממשלה הוקמה תחת זווית של 180 מעלות בין מארס לשבתאי בנסיגה. שבתאי מסמל את העולם הישן, המוכר וידוע, הוא שליט בית 2, בית הכספים ובית 3,בית השכנים קרובים, הלימודים והתקשורת. מארס, שליט בית 5, בית היצירתיות, רומנים והימורים.הזווית הקשה שבין שני הכוכבים מלמדת על הבעיה הכי דחופה בזמנים האילו, כסף. צריך יצירתיות רבה ולהטוטים אמיתיים כדי להמציא את הגלגל מחדש.
הנה לכם סצנריו את אשר כולם מחכים מנתניהו שיעשה: סיגנון חדש של יצירתיות אופטימית שיוציא את המשק בין לילה מהבוץ. זה לא יקרה...
אז תנו לו 1000 לילה של חסד.

גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך
http://www.astroworld.co.il
054-7731313



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב